Alla inlägg den 5 november 2017

Av Mamma E - 5 november 2017 17:14

- Är du på väg till gymmet? Ska du verkligen träna? Tänk på lillen i magen!
- Ja, det är ju det jag gör!

Många råd får man när man är gravid, men de som är både svårast, och på ett sätt även lättast, att stå emot är råden från mamma. Vi har en lång historik av att tycka olika, jag och mamma, så jag är van. Men samtidigt tycker jag ju om och respekterar henne, så jag vill inte bara vifta bort hennes råd. Jag vill att hon ska förstå mig när jag gör annorlunda än hon tycker.

Att träna under graviditeten är ju en av de bästa sakerna man kan göra både för sin egen skull och för barnets skull, speciellt om man känner sig extra trött som mamma vet att jag gjorde idag. Men det var väl annorlunda när hon var yngre, så hon tror att det är någon slags risk för barnet varje gång jag tränar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Så länge jag kan minnas har jag saknat mina ofödda barn. Det är märkligt hur mycket man kan sakna någon som aldrig har funnits.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards